Rooster


 

Lessen boeken? Ga naar onze MB2sport app

 

 


Maandag
09:00 tot 10:00 uur
AllBodyWorx met Monica Liesveld
MBBodyFIT
AllBodyWorx met Monica Liesveld
MBBodyFIT

AllBodyWorx trainingen met Monica. Opzwepende muziek, Slides, Steps, Dumbells, Dynabends, Barbells en meer! Verleg je grenzen. Soms met het accent op Buik, Benen en Billen, soms gericht op het hele lichaam en altijd uitdagend!


Meer informatie
 
 
09:00 tot 10:00 uur
Power Circuit met Martin/Miranda/Michael
MB2Sport Rendementsweg 24.
Power Circuit met Martin/Miranda/Michael
MB2Sport Rendementsweg 24.

Een gevarieerde intensieve training die voor iedereen geschikt is. Dus ongeacht je fysieke gesteldheid, leeftijd, man of vrouw kun je altijd aan onze trainingen meedoen. De trainingen zijn groeplessen waarbij oefeningen in circuitvorm worden uitgevoerd uitgevoerd. Er wordt gewerkt met verschillende materialen zoals bokszakken, plyo boxen, monkey bars, touwen, kettlebells, zakken en halterstangen. De trainingen zijn gebaseerd op Intensiteit, Balans, Kracht, Snelheid, Coördinatie en Core.

 


Meer informatie
 


10:00 tot 12:00 uur
Vrij trainen
MB2Sport Rendementsweg 24.
Vrij trainen
MB2Sport Rendementsweg 24.

Vrije training in de fitness. Vanwege Corona maatregelen svp aanmelden via de app.


Meer informatie
 
 
10:30 tot 11:15 uur
Pilates met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.
Pilates met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.

Pilates training is gebaseerd op de volgende principes: Centriciteit, Concentratie, Controle, Precisie, Ademhaling en vloeiende bewegingen. Centraal staat het Powerhouse: Het zijn een aantal spieren die samen het powerhouse vormen: de dwarse buikspier (Transversus Abdominis), de dieper gelegen rugspieren (Multifidus), de bekkenbodemspier (Pelvic Floor) en het middenrif (Diafragma).
Zij werken samen om het bekken en de wervelkolom te stabiliseren.

Met Miranda Braat


Meer informatie




19:00 tot 20:00 uur
Power Circuit met Martin Benjamin
MB2Sport Rendementsweg 24.
Power Circuit met Martin Benjamin
MB2Sport Rendementsweg 24.

Een gevarieerde intensieve training die voor iedereen geschikt is. Dus ongeacht je fysieke gesteldheid, leeftijd, man of vrouw kun je altijd aan onze trainingen meedoen. De trainingen zijn groeplessen waarbij oefeningen in circuitvorm worden uitgevoerd uitgevoerd. Er wordt gewerkt met verschillende materialen zoals bokszakken, plyo boxen, monkey bars, touwen, kettlebells, zakken en halterstangen. De trainingen zijn gebaseerd op Intensiteit, Balans, Kracht, Snelheid, Coördinatie en Core.

 


Meer informatie
 
 
19:00 tot 20:15 uur
Wattbike ALLROUND met Cees den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.
Wattbike ALLROUND met Cees den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.

Hou je van een grote variatie in trainingssoorten of wil je een completer wielrenner worden komende zomer? Schrijf je dan in voor de Allround cursus. Tijdens deze trainingen zullen alle aspecten van het wielrennen langskomen. Van korte sprints tot langere duurblokken. Een aanrader voor degene die hun trainingsrepertoire willen verbreden!


Meer informatie
 


20:15 tot 21:15 uur
Zaktraining met Martin Benjamin (vanaf 14/9)
MB2Sport Rendementsweg 24.
Zaktraining met Martin Benjamin (vanaf 14/9)
MB2Sport Rendementsweg 24.

Zaktraining. Een complete work-out van 60 minuten. In kleine groepen van maximaal 8 sporters.

Wil jij je (kick)bokstechniek aanleren of verbeteren en tegelijkertijd al je spiergroepen trainen? Dat kkan d.m.v. zaktraining zonder fysiek contact met een ander. Een intensieve workout en een boost voor je conditie.

De zaktraining is geschikt voor iedereen, van beginner tot vergevorderd., vanaf 16 jaar. Ben je jonger dan 16? Vraag dan naar onze kidsboksprogramma's.


Meer informatie
 
 
20:15 tot 20:00 uur
Krachttraining voor Wielrenners met Cees den Toom /Martin Benjamin/Michael den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.
Krachttraining voor Wielrenners met Cees den Toom /Martin Benjamin/Michael den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.

De dagen worden korter en kouder, daarom wordt het buitenfietsen voor veel wielrenners minder aantrekkelijk. Met Wattbike kun je de fietsconditie en fietstechniek op peil houden of zelf verbeteren.
 
Daarnaast is het belangrijk om door middel van krachttraining de been- buik- en rugspieren sterker te maken. Daarnaast komen andere spiergroepen aan bod zoals armen en borst die je nodig hebt voor onder andere sprinjes en klimmen.
 
Er bestaat geen twijfel. Krachttraining is goed voor wielrenners.  Daarom organiseren we bij MB2 Sport/Wielerschool specifieke krachttraining voor wielrenners in de periode november t/m maart.


Meer informatie




20:30 tot 21:45 uur
Wattbike Training d'Huez met Michael den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.
Wattbike Training d'Huez met Michael den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.

Trek jij straks de Ardennen in of ga je de strijd aan op de Mont Ventoux of Alpe d’Huez? Dan sluit de d’Huez cursus perfect aan op je plannen! Tijdens deze trainingen wordt extra aandacht besteed aan klimmen en tips en tricks die jou helpen je “oude” klimtijden te verpulveren. Ook als je nog niet eerder hebt geklommen, kun je prima terecht bij de d’Huez training. Er zullen trainingsblokken aan bod komen op een lage cadans met specifieke klimweerstand. Ook op het vlakke zul je hier voordeel uithalen, vanwege de extra power die je tijdens de trainingen ontwikkelt!


Meer informatie
 
 


Dinsdag
08:00 tot 09:00 uur
AllBodyWorx met Monica Liesveld
MB2Sport Rendementsweg 24.
AllBodyWorx met Monica Liesveld
MB2Sport Rendementsweg 24.

Met deze workout zet je je vetverbranding op scherp en train je tegelijkertijd meerdere spiergroepen. Daarom is deze workout super effectief. Pak je fitnessoutfit en kom maar op met die endorfineboost!

Trainer: Monica Liesveld


Meer informatie
 
 
09:15 tot 10:15 uur
AllBodyWorx met Monica Liesveld
MB2Sport Rendementsweg 24.
AllBodyWorx met Monica Liesveld
MB2Sport Rendementsweg 24.

Met deze workout zet je je vetverbranding op scherp en train je tegelijkertijd meerdere spiergroepen. Daarom is deze workout super effectief. Pak je fitnessoutfit en kom maar op met die endorfineboost!

Trainer: Monica Liesveld


Meer informatie
 


10:00 tot 12:00 uur
Vrij trainen
MB2Sport Rendementsweg 24.
Vrij trainen
MB2Sport Rendementsweg 24.

Vrije training in de fitness. Vanwege Corona maatregelen svp aanmelden via de app.


Meer informatie
 
 
10:30 tot 11:30 uur
Zaktraining met Martin Benjamin (vanaf 14/9)
MB2Sport Rendementsweg 24.
Zaktraining met Martin Benjamin (vanaf 14/9)
MB2Sport Rendementsweg 24.

Zaktraining. Een complete work-out van 60 minuten. In kleine groepen van maximaal 8 sporters.

Wil jij je (kick)bokstechniek aanleren of verbeteren en tegelijkertijd al je spiergroepen trainen? Dat kkan d.m.v. zaktraining zonder fysiek contact met een ander. Een intensieve workout en een boost voor je conditie.

De zaktraining is geschikt voor iedereen, van beginner tot vergevorderd., vanaf 16 jaar. Ben je jonger dan 16? Vraag dan naar onze kidsboksprogramma's.


Meer informatie




19:00 tot 21:00 uur
Fietstraining op de weg. Alle niveau's.
Sporttestcentrum. Genieweg 12 Mijdrecht
Fietstraining op de weg. Alle niveau's.
Sporttestcentrum. Genieweg 12 Mijdrecht

Wegtraining voor wielrenners alle niveaus. 

We gaan indelen in 3 groepen op verschillende snelheid. 

Racefiets en helm verplicht. 

Met Martin, Michael, Mireille en Cees

Vanaf 30 juni start er een groep met uitsluitend dames onder leiding van Mireille. 


Meer informatie
 
 
19:00 tot 20:00 uur
Wattbike Fun met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.
Wattbike Fun met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.

Indoor fietsen! Lekker op muziek alleen op een nieuw soort indoor fiets, De WATTBIKE! Dit is de eerste indoor fiets uitgerust met een vliegwiel dat luchtweerstand genereert. Hiermee bootst de Wattbike de weerstand van je wiel op de weg natuurgetrouw na.


Meer informatie
 


19:15 tot 20:00 uur
Krachttraining,Small Group.Met Cees den Toom/Martin Benjamin
MB2Sport Rendementsweg 24.
Krachttraining,Small Group.Met Cees den Toom/Martin Benjamin
MB2Sport Rendementsweg 24.

De voordelen van krachttraining
Niet iedereen vindt het belangrijk om grote spierballen te kweken. Toch zijn er ook dan genoeg redenen om aan krachttraining te beginnen! Zo heeft krachttraining veel voordelen voor je algemene gezondheid. Het verlaagt je bloeddruk, versterkt je botten van en verkleint de kans op diverse aandoeningen op latere leeftijd.

Daarnaast is krachttraining ook uitermate geschikt om af te vallen. De ontwikkeling van spierweefsel zorgt ervoor dat je sneller vet verliest, omdat spieren in rust meer calorieën verbranden dan vetweefsel.

Tot slot voelen veel mensen zich gezonder en energieker wanneer ze op een verantwoorde manier aan krachttraining doen, én neemt hun zelfvertrouwen in flinke mate toe. Alle reden om er eens in te duiken, kortom!


Meer informatie
 
 
20:30 tot 21:45 uur
Wattbike wedstrijdrenners (1)
MB2Sport/Wielerschool Rendementsweg 24.
Wattbike wedstrijdrenners (1)
MB2Sport/Wielerschool Rendementsweg 24.

Wattbike training in kleine groepen. Specifiek voor wedstrijdrijders.
Uitgebalanceerde en geperiodiseerde Intervallen/VO2max/FTP+/Sprint trainingen en alles wat nodig is ter ondersteuning van wedstrijdrijders.


Specifiek en zeer doeltreffend.

Met Martin Benjamin en Cees den Toom


Meer informatie




20:30 tot 21:30 uur
Pilates met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.
Pilates met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.

Pilates training is gebaseerd op de volgende principes: Centriciteit, Concentratie, Controle, Precisie, Ademhaling en vloeiende bewegingen. Centraal staat het Powerhouse: Het zijn een aantal spieren die samen het powerhouse vormen: de dwarse buikspier (Transversus Abdominis), de dieper gelegen rugspieren (Multifidus), de bekkenbodemspier (Pelvic Floor) en het middenrif (Diafragma).
Zij werken samen om het bekken en de wervelkolom te stabiliseren.


Meer informatie
 
 


Woensdag
09:00 tot 10:00 uur
TRX/Kettlebell (High Intensity Training) vanaf 16/9
MB2Sport Rendementsweg 24.
TRX/Kettlebell (High Intensity Training) vanaf 16/9
MB2Sport Rendementsweg 24.

Special met Kettle Bell en TRX. 60 minuten High Intensity Training voor het hele lichaam. 

HIIT is in een trainingsvorm waarbij er meer zuurstof dan normaal door het lichaam wordt gepompt. Dit soort trainingen versterken hierdoor je hart en longen (cardiovasculaire systeem) en de algehele kracht en uithouding. Het verhoogt daarnaast je metabolisme, stimuleert de groeihormoon productie en het vergroot de explosieve kracht.

 


Meer informatie
 
 
10:00 tot 12:00 uur
Vrij trainen
MB2Sport Rendementsweg 24.
Vrij trainen
MB2Sport Rendementsweg 24.

Vrije training in de fitness. Vanwege Corona maatregelen svp aanmelden via de app.


Meer informatie
 


10:30 tot 12:00 uur
Yoga Stress Relief met Edith Blok
MB2Sport Rendementsweg 24.
Yoga Stress Relief met Edith Blok
MB2Sport Rendementsweg 24.

Stress Relief is een relatief rustige yogales die zorgt voor rust, ontspanning, loslaten van stress, bewustwording en innerlijke rust.

 

Met Edith Blok


Meer informatie
 
 
19:00 tot 20:15 uur
Wattbike voor wedstrijdrenners (2)
MB2Sport/Wielerschool Rendementsweg 24.
Wattbike voor wedstrijdrenners (2)
MB2Sport/Wielerschool Rendementsweg 24.

Wattbike training in kleine groepen. Specifiek voor wedstrijdrijders.
Uitgebalanceerde en geperiodiseerde Intervallen/VO2max/FTP+/Sprint trainingen en  alles wat nodig is ter ondersteuning van wedstrijdrijders.


Specifiek en zeer doeltreffend.

Met Martin Benjamin en Cees den Toom


Meer informatie




19:15 tot 20:15 uur
TRX/Kettlebell (High Intensity Training) vanaf 16/9
MB2Sport Rendementsweg 24.
TRX/Kettlebell (High Intensity Training) vanaf 16/9
MB2Sport Rendementsweg 24.

Special met Kettle Bell en TRX. 60 minuten High Intensity Training voor het hele lichaam.

HIIT is in een trainingsvorm waarbij er meer zuurstof dan normaal door het lichaam wordt gepompt. Dit soort trainingen versterken hierdoor je hart en longen (cardiovasculaire systeem) en de algehele kracht en uithouding. Het verhoogt daarnaast je metabolisme, stimuleert de groeihormoon productie en het vergroot de explosieve kracht.

Met Martin Benjamin

 


Meer informatie
 
 
19:45 tot 20:45 uur
Krachttraining,Small Group.Met Michael den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.
Krachttraining,Small Group.Met Michael den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.

De voordelen van krachttraining
Niet iedereen vindt het belangrijk om grote spierballen te kweken. Toch zijn er ook dan genoeg redenen om aan krachttraining te beginnen! Zo heeft krachttraining veel voordelen voor je algemene gezondheid. Het verlaagt je bloeddruk, versterkt je botten van en verkleint de kans op diverse aandoeningen op latere leeftijd.

Daarnaast is krachttraining ook uitermate geschikt om af te vallen. De ontwikkeling van spierweefsel zorgt ervoor dat je sneller vet verliest, omdat spieren in rust meer calorieën verbranden dan vetweefsel.

Tot slot voelen veel mensen zich gezonder en energieker wanneer ze op een verantwoorde manier aan krachttraining doen, én neemt hun zelfvertrouwen in flinke mate toe. Alle reden om er eens in te duiken, kortom!


Meer informatie
 


20:30 tot 21:45 uur
Wattbiketraining Allround met Martin Benjamin/Cees den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.
Wattbiketraining Allround met Martin Benjamin/Cees den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.

Hou je van een grote variatie in trainingssoorten of wil je een completer wielrenner worden? Schrijf je dan in voor de Allround cursus. Tijdens deze trainingen zullen alle aspecten van het wielrennen langskomen. Van korte sprints tot langere duurblokken. Een aanrader voor degene die hun trainingsrepertoire willen verbreden!


Meer informatie
 
 


Donderdag
08:00 tot 09:00 uur
AllBodyWorx met Monica Liesveld
MB2Sport Rendementsweg 24.
AllBodyWorx met Monica Liesveld
MB2Sport Rendementsweg 24.

Met deze workout zet je je vetverbranding op scherp en train je tegelijkertijd meerdere spiergroepen. Daarom is deze workout super effectief. Pak je fitnessoutfit en kom maar op met die endorfineboost!

Trainer: Monica Liesveld


Meer informatie
 
 
09:00 tot 10:00 uur
Power Circuit met Martin/Miranda/Michael
MB2Sport Rendementsweg 24.
Power Circuit met Martin/Miranda/Michael
MB2Sport Rendementsweg 24.

Een gevarieerde intensieve training die voor iedereen geschikt is. Dus ongeacht je fysieke gesteldheid, leeftijd, man of vrouw kun je altijd aan onze trainingen meedoen. De trainingen zijn groeplessen waarbij oefeningen in circuitvorm worden uitgevoerd uitgevoerd. Er wordt gewerkt met verschillende materialen zoals bokszakken, plyo boxen, monkey bars, touwen, kettlebells, zakken en halterstangen. De trainingen zijn gebaseerd op Intensiteit, Balans, Kracht, Snelheid, Coördinatie en Core.

 


Meer informatie
 


09:15 tot 10:15 uur
AllBodyWorx met Monica Liesveld
MB2Sport Rendementsweg 24.
AllBodyWorx met Monica Liesveld
MB2Sport Rendementsweg 24.

Met deze workout zet je je vetverbranding op scherp en train je tegelijkertijd meerdere spiergroepen. Daarom is deze workout super effectief. Pak je fitnessoutfit en kom maar op met die endorfineboost!

Trainer: Monica Liesveld


Meer informatie
 
 
10:00 tot 12:00 uur
Vrij trainen
MB2Sport Rendementsweg 24.
Vrij trainen
MB2Sport Rendementsweg 24.

Vrije training in de fitness. Vanwege Corona maatregelen svp aanmelden via de app.


Meer informatie




19:00 tot 20:00 uur
AllBodyWorx met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.
AllBodyWorx met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.

Met deze workout zet je je vetverbranding op scherp en train je tegelijkertijd meerdere spiergroepen. Daarom is deze workout super effectief. Pak je fitnessoutfit en kom maar op met die endorfineboost!

 


Meer informatie
 
 
19:00 tot 20:15 uur
Wattbike d' HUEZ met Michael den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.
Wattbike d' HUEZ met Michael den Toom
MB2Sport Rendementsweg 24.

Trek jij straks de Ardennen in of ga je de strijd aan op de Mont Ventoux of Alpe d’Huez? Dan sluit de d’Huez cursus perfect aan op je plannen! Tijdens deze trainingen wordt extra aandacht besteed aan klimmen en tips en tricks die jou helpen je “oude” klimtijden te verpulveren. Ook als je nog niet eerder hebt geklommen, kun je prima terecht bij de d’Huez training. Er zullen trainingsblokken aan bod komen op een lage cadans met specifieke klimweerstand. Ook op het vlakke zul je hier voordeel uithalen, vanwege de extra power die je tijdens de trainingen ontwikkelt!


Meer informatie
 


19:15 tot 20:00 uur
Krachttraining,Small Group.Met Cees den Toom/Martin Benjamin
MB2Sport Rendementsweg 24.
Krachttraining,Small Group.Met Cees den Toom/Martin Benjamin
MB2Sport Rendementsweg 24.

De voordelen van krachttraining
Niet iedereen vindt het belangrijk om grote spierballen te kweken. Toch zijn er ook dan genoeg redenen om aan krachttraining te beginnen! Zo heeft krachttraining veel voordelen voor je algemene gezondheid. Het verlaagt je bloeddruk, versterkt je botten van en verkleint de kans op diverse aandoeningen op latere leeftijd.

Daarnaast is krachttraining ook uitermate geschikt om af te vallen. De ontwikkeling van spierweefsel zorgt ervoor dat je sneller vet verliest, omdat spieren in rust meer calorieën verbranden dan vetweefsel.

Tot slot voelen veel mensen zich gezonder en energieker wanneer ze op een verantwoorde manier aan krachttraining doen, én neemt hun zelfvertrouwen in flinke mate toe. Alle reden om er eens in te duiken, kortom!


Meer informatie
 
 


Vrijdag
09:00 tot 10:00 uur
Wattbike Fun met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.
Wattbike Fun met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.

Indoor fietsen! Lekker op muziek alleen op een nieuw soort indoor fiets, De WATTBIKE! Dit is de eerste indoor fiets uitgerust met een vliegwiel dat luchtweerstand genereert. Hiermee bootst de Wattbike de weerstand van je wiel op de weg natuurgetrouw na.

 


Meer informatie
 
 
10:00 tot 12:00 uur
Vrij trainen
MB2Sport Rendementsweg 24.
Vrij trainen
MB2Sport Rendementsweg 24.

Vrije training in de fitness. Vanwege Corona maatregelen svp aanmelden via de app.


Meer informatie
 




Zaterdag
09:00 tot 10:00 uur
Wattbike Fun met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.
Wattbike Fun met Miranda Braat
MB2Sport Rendementsweg 24.

Indoor fietsen! Lekker op muziek alleen op een nieuw soort indoor fiets, De WATTBIKE! Dit is de eerste indoor fiets uitgerust met een vliegwiel dat luchtweerstand genereert. Hiermee bootst de Wattbike de weerstand van je wiel op de weg natuurgetrouw na.

 


Meer informatie
 
 
09:15 tot 10:15 uur
Power Circuit met Martin/Miranda/Michael
MB2Sport Rendementsweg 24.
Power Circuit met Martin/Miranda/Michael
MB2Sport Rendementsweg 24.

Een gevarieerde intensieve training die voor iedereen geschikt is. Dus ongeacht je fysieke gesteldheid, leeftijd, man of vrouw kun je altijd aan onze trainingen meedoen. De trainingen zijn groeplessen waarbij oefeningen in circuitvorm worden uitgevoerd uitgevoerd. Er wordt gewerkt met verschillende materialen zoals bokszakken, plyo boxen, monkey bars, touwen, kettlebells, zakken en halterstangen. De trainingen zijn gebaseerd op Intensiteit, Balans, Kracht, Snelheid, Coördinatie en Core.


Meer informatie